SATICI

SaticiWordPress.com

Televizyon

 

HEYCAN KUSARIM TON TON
BENİN ADIM TELEVİZYON
ÇALIŞMAYA VERİRİM SON
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
CAMİ CAMAATI BEŞ ON
BENİMKİ BİN KERE MİLYON
DİNLİ, DİNSİZ, LAİK, MASON
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
YATSI NAMAZINI KILDIRTMAM
SABAH NAMAZINA KALDIRTMAM
SÖYLENENLERE ALDIRMAM
BENIM ADIM TELEVİZYON
***
ZORLA HER EVE GİRERİM
EV SAHİPLERİNE SÖVERİM
GAFİLLERİ PEK SEVERİM
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
NAMAZLARDA VESVESEYİM
EHL’İ DÜNYAYA NEŞEYİM
SEVİNCİMDEN DÖRT KÖŞEYİM
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
BANA BAKAN GÖZLER YANDI
YALANIMA HERKEZ KANDI
NE SÖYLEMİŞSEM İNANDI
BENİM ADIM TELEVİZYON

***

ÖLDÜRÜCÜ BİR AĞIM
NEFSIN KESKIN BICAĞIYIM
KÖR ŞEYTANIN ÇIRAĞIYIM
BENİM ADIM TELEVİZYON

***

YIKTIM UTANMA HİSSİNİ
YAPTIRDIM HERŞEYİN TERSİNİ
BOZDUM MÜSLÜMANIN NESLİNİ
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
RAHMET DEĞİL LANETİM
ASLINDA BEN BİR ALAMETİM
MÜSLÜMANI BOZMAK GAYRETİM
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
GEYİK GİBİ BOYNUZUM VAR
PAYLAŞILACAK KOZUM VAR
NAMUSUNUZ DA GÖZÜM VAR
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
MÂNA KAYBOLDU GÖZÜMDE
KALPLER KAVRULDU TUZUMDA
DÜNYA BENİM BOYNUZUMDA
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
BEN VARSAM OLMAZ SOHBET
O SEMTE UĞRAMAZ RAHMET
KİN, İHTİRAS, FİTNE DEHŞET
BENİM ADIM TELEVİZYON

***

HERŞEYE EDERİM AKIN
UZAĞI EDERİM YAKIN
SÂDE DERİM BANA BAKIN
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
HERKEZ BİR BAHANE BULUR
YOLLARI BANA DOĞRULUR
NİFAK MAYAMLA YOĞRULUR
BENİM ADIM TELEVİZYON

***

IŞIK DEĞİL AYNAYIM
HEP GÜÇLÜDEN YANAYIM
ROLÜMÜDE İYİ OYNARIM
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
DÂİM UZAĞIMDIR HAKTAN
KUMANDALIYIM UZAKTAN
BAKAN KURTULAMAZ TUZAKTAN
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
BEN DECCALİN DÜĞÜMÜYÜM
SAM AMCANIN ZÜBÜĞÜYÜM
ŞEYTANLARIN EN BÜYÜĞÜYÜM
BENİM ADIM TELEVİZYON
***
ÂLALARI ETTİM DENİİ
UNUTTURDUM SANA SENİ
ŞİMDİ İYİ TANIDIN MI BENİ?
BENİM ADIM TELEVİZYON

Bu saman çöpünü kasırgada bırakma Ya Rab.
-~———-~—-~—-~—-~——~—-~——~–~—

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Mart 30, 2008 by in insAnlar ve yaşam.
